środa, 30 stycznia 2013

Z życia Lulu - brum, brum ,brum - prawo jazdy

Pamiętacie, jak kiedyś pisałam o rowerze z lamusa? Teraz Lulu będzie pomykała również autkiem.
 
Właśnie stałam się świeżo upieczonym kierowcą. Nastąpiło to dzisiaj, o godz. 6 rano.

Z radości wyściskałabym wszystkich napotkanych dzisiaj na drodze ... pieszych.
 

Ze szczęścia unoszę się ponad ziemią!
Ale jestem happy !!!
AgaB pisze...

No to moje gratulacje! Miłej i bezpiecznej jazdy!

lulu pisze...

Aga, dziękuję :) To jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu!

EDYTA KUBICZEK pisze...

Gratuluję ! Witaj wśród zmotoryzowanych !!!

Anonimowy pisze...

Cieszę się bardzo, gratuluje.

lulu pisze...

Mój szef na to: od dzisiaj drogi stały się bardziej niebezpieczne, bo pani Dorota zrobiła prawo jazdy. Ha ha ha.
Szumi mi w głowie ... od ilości szampana :D

Anonimowy pisze...

Gratuluję serdecznie, taka impreza mnie wczoraj ominęła ?:)Jolka

lulu pisze...

Jolu dziękuję :-)
Świat jest piękny! Od wczoraj to hasło króluje na moich ustach!

Prześlij komentarz