czwartek, 6 czerwca 2013

Hoya sp. scortechinii UT001 - w nowej odsłonie

Jola, w komentarzu pod postem: hoya scortechnii UT001, dopytuje się jak wygląda teraz ta hoja. Tak się składa, że mam w zanadrzu kilka jej nowych fotek, miały pojawić się za jakiś czas.
Szybkością wzrostu nie powala, ale za to jest zgrabnym dodatkiem przy wielkoludach.  Niestety, również nie wybarwia się, choć stoi w drugim rzędzie na wschodnim oknie. Na pierwszy rząd nie zdecydowałam się, z obawy, że może się spalić, a że nie siedzę w domu, tylko pracuję, to jest duże prawdopodobieństwo, że nie zauważyłabym, jak o pomoc by krzyczała. 




W nowościach hojowych za jakiś czas pojawi się hoja elliptica wybarwiająca się na słońcu.
Zdradzam to już teraz, bo nie mogę już wytrzymać.
Ciągle jestem na fali szczęścia :-) Mam, że tak powiem głupawkę.

Anonimowy pisze...

Śliczna jest nawet jest wpisana na Moją listę do zdobycia :).
U zachęcająco zapowiada się eliptica przebarwiająca .Zazdroszczę pozytywnie oczywiście :) .Ja jeszcze na korzonki czekam ,ale hydro już czeka na nią :) .
Nina

lulu pisze...

Elliptica jest boska i uwielbia hydroponikę. Może w weekend pokażę moją nowość. Oczywiście wybarwiona nie będzie, bo to sadzonka jeszcze i stoi w miejscu, gdzie słońce nie dochodzi. Ale jak tylko zobaczę, że mocno się już ukorzeniła i podejmuje wzrost pójdzie na słoneczko. :D

kwiatwoku pisze...

Dziękuję Dorotko. Podobna wielkością do mojej z tym że moja ma mniej liści dołem. Nie "bojaj" :) ona słonko uwielbia.To kiedy elliptica ? Głupawka wielce wskazana.

ps. mam kilka hoi na balkonie, na słonku i żyją.

lulu pisze...

Skoro tak mówisz, to zamienię miejscami i postawię centralnie w pierwszym miejscu. Ale jak zejdzie, to będzie na Ciebie ;)
Nad ellipticą pracują, nie mam jeszcze jej aktualnych zdjęć.

Prześlij komentarz