piątek, 3 maja 2013

Hoya finlaysonii - Botanova - w wiosennej prezentacji








Anonimowy pisze...

Ta finka chyba podobne liście ma do cv Jennifer . Ale co tam hoja kicia boska :) .Nina

lulu pisze...

Nina, też to podejrzewałam od jakiegoś czasu, ale nie chciałam na głos mówić, żeby nie być wyśmianą.
Dla mnie jest identyczna. Mam cv. Jennifer i widzę to naocznie. Ale ta jest ładniejsza. Możliwe, że jest to spowodowane stanowiskiem. Ta stoi na parapecie słonecznym, a cv. Jennifer stoi na szafce za telewizorem, 0,5 metra od parapetu w lekkim cieniu i bez słońca.

Anonimowy pisze...

Myślałam że Mi się tylko tak pokićkało cv. Jennifer jest na mojej liście do zdobycia, więc pamiętam listki. Wszystko możliwe że to to samo okaże się jak zakwitną. Nina.

lulu pisze...

Raczej to samo. Nawet spody mają takie same, w kropki.

Prześlij komentarz