niedziela, 7 kwietnia 2013

Hoya macrophylla variegata 'revers' ... w czerwonej koszulce









Anonimowy pisze...

Piękna, dla mnie osobiście,to królowa wśród hoi.
Kupowałam dwa razy i dwa razy porażka, dlatego teraz chcę "polkę". :) Gdybyś kiedyś zmieniła zdanie to stoję w kolejce, mam czas. Jolka

JacekCich pisze...

Ustawiam się w kolejce. Bardzo mi się podoba ta hojeczka.

Katarzyna J. pisze...

Niesamowita jest z tymi kolorami!

EDYTA KUBICZEK pisze...

Boska !

lulu pisze...

Jolu, jak zmienię zdanie, to pierwsza dostaniesz kawałek :-)
Teraz jak się jej przyglądam, to nie wiem, czy nie bardziej podobała mi się w wersji bez czerwonego wybarwienia. Chyba była ładniejsza biało-zielona.

Anonimowy pisze...

Lulu napisała
"Teraz jak się jej przyglądam, to nie wiem, czy nie bardziej podobała mi się w wersji bez czerwonego wybarwienia. Chyba była ładniejsza biało-zielona."
To jest chwilowe :) wiosną słonko jest najbardziej ostre, spoko jak mówią młodzi.Dziękuję za obietnicę.
Jolka

Anonimowy pisze...

Jest absolutnie, totalnie, bezdyskusyjnie, zachwycająco, oszałamiająco, bezwstydnie piękna! W obu wersjach :)
Iśka

Anonimowy pisze...

Absolutnie się zgadzam z przedmówczynią.Cuuudo!!!
Linda

lulu pisze...

Linda - dziękuję :D

Prześlij komentarz