piątek, 5 kwietnia 2013

Hoya fusco-marginata - minął roczek

To już rok, odkąd hoja zamieszkała w hydroponice. Pamiętacie filmik z marca 2012 r.? Dla przypomnienia zapraszam do jego ponownego obejrzenia: Tutaj link: Hoya fusco-marginat na youtube.  Żeby Was nie męczyć całością, spektakl zaczyna się od 6 minuty filmiki.

Dzisiaj, ponownie zapraszam Was na film, w którym w roli głównej wystąpi hoya fusco-marginata.


Wkład wielkości 11/9 - zbyt mały, jak na tak dużą hoję.
System korzeniowy zbyt bujny, żeby bez uszkodzenia przenieść do większego wkładu.



Liście pięknie wybarwiające się na słońcu



Niebawem kolejny film, a w roli głównej wystąpi hoya macrophylla variegata revers.
Anonimowy pisze...

Piękna, gratuluję. Pozostaje mi nadzieja, że za rok moja będzie podobna.:)
Jakim nawozem ją karmiłaś, jeszcze sypkim czy już w płynie? Jolka

lulu pisze...

Jolu, jak będziesz uprawiała w hydroponice, to na pewno szybko urośnie, tak jak moja. Nawożę płynnymi nawozami już od roku. Sypki używałam tylko przez pół roku, na początku przygody z hydroponiką.

Katarzyna J. pisze...

Przepiękna!!!
Jakoś nie była do tej pory obiektem moich westchnień ale zmieniło się to po wizycie u Ciebie :-) Te ciemne obrzeża wyglądają fantastycznie. Mam nadzieję, że niebawem Ci zakwitnie.
Czy ta biała gąbka jest umieszczona na stałe w osłonce pod wkładem?
pozdrawiam słonecznie, Kaśka

lulu pisze...

Kasia, naprawdę warto ją mieć. Szczerze polecam! Biała gąbka jest na stałe w osłonce. Na zdjęciu tego nie widać, ale korzenie wczepiły się w nią, aż na wylot. Nawet, gdy nie ma już wody, to w gąbce utrzymuje się wilgoć przez dłuższy czas. We wszystkich osłonkach mam powkładane takie gąbki, pisałam już o tym na blogu, w poście o problemie z korzeniami.

Monika/tuberoza pisze...

Przepiękna jest ! Te czarne obwódki są śliczne.

Anonimowy pisze...

Hello Lulu,
where you buy the jars to hydroponics?
the manure in the winter as it is regulated?
thanks,
Hale

lulu pisze...

Hydroponic kits you can buy in Krakow - Poland:
www.hydroponika.pl
www.sklep.hydroponika.pl

Anonimowy pisze...

thank you, but I could not find the kit that you are using.
for the manure in the winter as you adjust?
Hale

Prześlij komentarz