sobota, 19 kwietnia 2014

Abecadło - hoya wibergiae - IML 1618

Przy okazji mycia okien, postanowiłam ominąć alfabetyczne abecadło i pokazać hoję z końca listy.
Ta hoja powinna, ale to bezwzględnie powinna znaleźć się w każdej kolekcji!
 
Tak wyglądała na przełomie roku







Liść typowo zimowy, bez słonecznej opalenizny


A tak wygląda obecnie


Będzie debiut w kwitnieniu!


Na ten widok nie kazała zbyt długo czekać. Niecały rok.


kwiatwoku pisze...

..."Na ten widok nie kazała zbyt długo czekać. Niecały rok"..........
Tu mnie dobiłaś.:)
Nie jest mi dane mieć takiej różowej panienki. Wprawdzie jedną miałam ale przyszła ze zbyt cieplarnianych warunków /w Polsce / i szybko zeszła.

lulu pisze...

Też mnie dobiła :D Ale pozytywnie. Niektóre hoje jeszcze w ogóle u mnie nie kwitły, a mają ze trzy lata. Chociażby rigida. A tak? Zeszłoroczna sadzonka i już kwitnie.

Prześlij komentarz