czwartek, 24 lipca 2014

Hojowe nowości/2014 - hoya carnosa 'Brasil' - EPC-865

Stan na dzień 8 lipca 2014 r. - tuż po rozpakowaniu


Stan na 23 lipca 2014 r. - ukorzeniana w całości






Anonimowy pisze...

Witam serdecznie, chciałam spytać gdzie kupuje Pani taki ładny keramzyt i jaką nazwę mają osłonki do wkładów. Kupiłam osłonki w sklepie hydroponiki ale okazały się za wysokie.Poza tym jestem zachwycona Pani blogiem, codziennie coś czytam, pozdrawiam, Ewa.

lulu pisze...

Witam,
osłonki widoczne w tym poście kupowałam w Hydroponice, na początku przygody z hydroponiką. Teraz kupuję w centrach ogrodniczych, większe. To, że są wyższe niczemu nie szkodzi, przekonałam się o tym po jakimś czasie.
Co do granulatu, to kupuję tutaj: http://www.sioubiz.pl/inny/keramzyt-hydroponiczny-1l-hydro-rokz/2086.html
Mam z odbiorem osobistym.

kwiatwoku pisze...

" Mam z odbiorem osobistym."

Zaciekawiłaś mnie, na jakiej ulicy ?
Nowości to już nie sadzonki a duże rośliny, bardzo ładne.

lulu pisze...

Na Saskiej Kępie. Z samochodu do samochodu.

kwiatwoku pisze...

Myślałam że podasz mi ulicę ich firmy.:/

lulu pisze...

Nie wiem, gdzie mają firmę. Musisz zobaczyć na ich stronie, ja kupuję z odbiorem osobistym w Warszawie, na takiej zasadzie, że umawiam się z facetem i przerzucamy towar z samochodu do samochodu, jak w przemycie :D

ZyAnna pisze...

Czy carnosa "Brazil" to nie jest przypadkiem to samo co carnosa "Marlea"? Są identyczne moim zdaniem...
Pozdrawiam. Ania

lulu pisze...

Aniu, trudno mi powiedzieć. Nie mam "Marlea".

Unknown pisze...

Czy byłaby możliwość o szczepke ukorzeniona,jeśli tak proszę o info na fb

Unknown pisze...

Czy byłaby możliwość o szczepke ukorzeniona,jeśli tak proszę o info na fb

Prześlij komentarz