sobota, 15 marca 2014

Abecadło - hoya cv. Bent - EPC-609

Obudziła się już z zimowego snu. Na zdjęciach tego jeszcze nie widać, ale pracuje już nad nowymi pędami, na starych szypułkach kwiatowych też coś się już dzieje, i produkuje nowe szypułki kwiatowe.
Stoi tuż przy samej szybie, na najbardziej słonecznym parapecie, na którym bardzo mało hoi wytrzymuje. I jak widać uwielbia to.








kwiatwoku pisze...

Po jej urodzie widać że uwielbia słonko.:) Moja ma go zbyt mało i tkwi taka mizerota, już prawie dwa lata.

lulu pisze...

Może spróbuj dać jej lepsze stanowisko? Naprawdę warto!

kwiatwoku pisze...

Robię co mogę, ale wyboru już dużego nie mam.

lulu pisze...

No u mnie z tym też krucho. Ale wzięłam się na sposób. Ta, która wyrosła na giganta na parapecie, została go pozbawiona. W jej miejsce postawiłam maleństwo, które prawie, że w oczach ruszyło ze wzrostem, a stała prawie rok w miejscu. Jednak, co parapet okienny, to parapet okienny. Nic nie jest w stanie go zastąpić.
W tym roku planuję wystawić dużo hoi na balkon.

Prześlij komentarz