poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Hoya obovata 'Picta'








Monika pisze...

O, i jest nowy post. :)
Pewnie, nie ma to jak dobra książka.
Ja jednak poza czytaniem książek, często tu zaglądam w poszukiwaniu nowych postów, szczególnie z opisami. :)
Piękna obovata. Ja też się wzbogaciłam o taką trzyliścienną, dzięki uprzejmości koleżanki. Mam nadzieję że szybko zbierze się i zacznie rosnąć.
Pozdrawiam. :)

Mia pisze...

Beautiful :)

Anonimowy pisze...

Hoya obovata "Picta" bardzo ładna roślinka, a zdjęcia super. Ciekaw jestem jakie ma kwiatki.
Może i mi uda się kupić mała sadzoneczkę.
Pozdrawiam

lulu pisze...

Kwiaty ma takie same, jak zwykła obovata. Moja nie kwitła jeszcze, niestety :(

Anonimowy pisze...

Obovaty i kerii to dla mnie wyjątkowe hoyki,bez dwóch zdań.Chcialam uprzejmie zapytac,czy jakieś hoye ma Pani na sprzedaz.nadwyzki,juz dawniej kupowalam u Pani.Przepraszam.ze tu pisze,ale nie wiedzialam gdzie to mogę zrobic
Lili3110@
WP.pl

Prześlij komentarz